woensdag 28 juli 2010

Nog eens omhoog

Gisterenmorgen als gebruikelijk eerst ontbeten, daarna boodschappen bij de Coop gedaan en koffie gedronken bij Piz op de Val dal Bagn. Daarna weer naar het appartement, wat aan de foto's gedaan en gelunched. Daarna nog een tijdje in het appartement gebleven en vervolgens met de Signalbaan naar boven gegaan: In het baantje was ook een "Mountainbike gezin" dat boven aangekomen eerst een route uitzocht:
en vervolgens erop uit trok met vader voorop:
moeder en dochter daarna
en de zoon achteraan:
Later zag ik ze nog terug toen ze me inhaalden en bij hotel Salastrains wat gingen drinken: dat hadden ze wel verdiend.
Ik liep verder naar beneden en kwam tenslotte uit op de Schulhausplatz waar ik de bus naar het appartement nam om te eten en weer van alles met foto's te doen, o.a. zette ik er weer een aantal op Dyxum.
Het was de hele dag redelijk weer, wel veel bewolking maar toch ook af en toe wat zon en het bleef droog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten