donderdag 22 juli 2010

De derde dag in St.Moritz

Gisteren was het ook weer een mooie dag. Na het ontbijt namen we bij hotel Sonne (vlak hiernaast) de bus naar Samedan. Daar dronken we koffie op het terras van Laager en wandelden daarna door Samedan richting Sporthotel. En onderweg zagen we weer de bekende toren.
Bij het Sporthotel namen we de bus naar Celerina waar we in de tuin van het restaurant La Cuort (vlak bij San Gian) wat aten en van het lekkere weer genoten.
Op de terugweg naar de bushalte zag ik deze "mijlpaal" met afstanden naar naburige punten. Onduidelijk is wat Bernina en Hospiz hier betekenen want op het hoogste punt van de Berninapas staat het Ospizio!
Met de bus gingen we weer terug naat St.Moritz en het appartement waar we nog een hele tijd op het balkon zitten en hoewel de zon af en toe achter een wolk schuilging bleef het toch heel lekker buiten. Daarna nog wat boodschappen gedaan en gegeten en 's avonds bezig geweest met de foto's maar het internet werkte niet zodat ik dit bericht pas vandaag kon plaatsen.